Hej å stort tack för ett jättebra researrangemang med toppenguider, chaufför och alldeles utmärkta hotell. Ett fantastiskt land fullt av överraskningar och ett vänligt bemötande av lokalbefolkningen. Lasse Siethen med sällskap.
Tidigare
Underbar resa till SydafrikaTidigare
Namibiaresa